Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentów — informacje

Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie dokumentów — informacje

Niektóre foldery udostępnione lub biblioteki dokumentów wymagają wyewidencjonowania pliku w celu pracy z nim, a potem zaewidencjonowania go z powrotem po zakończeniu wprowadzania zmian. Wyewidencjonowanie pliku daje gwarancję, że nikt inny nie może wprowadzać zmian do dokumentu podczas jego edycji. Dokument można wyewidencjonować i zaewidencjonować z biblioteki dokumentów lub aplikacji pakietu Microsoft Office. Inni użytkownicy nie zobaczą zmian do czasu ponownego zaewidencjonowania pliku.

Wyewidencjonowywanie dokumentu

Wyewidencjonowanie dokumentu powoduje, że inni użytkownicy nie mogą go edytować ani widzieć wprowadzanych w nim zmian. Aby zaewidencjonować dokument bez zapisania zmian, można użyć opcji Odrzuć zmiany i cofnij wyewidencjonowywanie na stronie Zaewidencjonowywanie. Wybranie jej powoduje utratę wszelkich zmian wprowadzanych w czasie, gdy dokument jest wyewidencjonowany. Dokument powraca do ostatniej zaewidencjonowanej wersji, a dla niezapisanych zmian nie jest przechowywana historia wersji.

Ewidencjonowanie dokumentu

Zaewidencjonowanie dokumentu powoduje, że inni użytkownicy, którzy mają dostęp do biblioteki dokumentów, widzą i mogą edytować dokument. Oprócz tego widzą oni zmiany wprowadzone w dokumencie. Podczas ewidencjonowania dokumentu dostępne są następujące opcje:

©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.