Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego

Udostępnianie elementów listy lub biblioteki we wszystkich spotkaniach w witrynie obszaru roboczego

Ta procedura odnosi się do witryny obszaru roboczego spotkania obejmującej szereg spotkań — na przykład spotkań rekrutacyjnych lub kilku powiązanych zebrań nienależących do tej samej serii spotkań rekrutacyjnych.

  1. W menu Modyfikuj ten obszar roboczy kliknij polecenie Ustawienia witryny.
  2. W obszarze Dostosowywanie kliknij opcję Modyfikuj zawartość witryny.
  3. Kliknij listę lub bibliotekę, z którą chcesz pracować.
  4. W obszarze Ustawienia ogólne kliknij przycisk Zmień ustawienia ogólne.
  5. W sekcji Udostępnij elementy listy we wszystkich spotkaniach (elementy serii) w obszarze Zmień elementy na elementy serii kliknij opcję Tak.

Tematy pokrewne

Wiele spotkań w witrynie Obszar roboczy — informacje
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.