Dodawanie użytkownika do grupy międzylokacyjnej
Dodawanie użytkownika do grupy międzylokacyjnej
- W witrynie sieci Web, którą chcesz zarządzać, kliknij przycisk Ustawienia witryny.
- W sekcji Administracja kliknij przycisk Przejdź do administracji witryny.
- W sekcji Użytkownicy i uprawnienia kliknij opcję Zarządzaj grupami międzylokacyjnymi.
- Kliknij nazwę grupy międzylokacyjnej, do której chcesz dodać użytkownika.
- Kliknij łącze Dodaj członków.
- Wprowadź adresy e-mail lub nazwy użytkowników (np. DOMAIN\nazwa_użytkownika), których chcesz dodać do grupy międzylokacyjnej. Możesz dodawać wiele adresów lub nazw użytkowników, oddzielając je średnikami.
- Kliknij przycisk Dalej.
- Na stronie Dodawanie użytkowników potwierdź, którzy użytkownicy mają być dodani do tej grupy międzylokacyjnej. Jeżeli widzisz błąd, kliknij przycisk Wstecz i popraw go.
- Kliknij przycisk Zakończ.
Tematy pokrewne
- Grupy międzylokacyjne — informacje
- Tryby konta domeny i usługi Active Directory
- Tworzenie, edytowanie lub usuwanie grupy międzylokacyjnej
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.