Logo Strona główna   Dokumenty i listy   Utwórz   Ustawienia witryny   Pomoc    Przejdź w górę do witryny KPST
Ikona
E-learning
Dyskusja ogólna: Korzystanie z tablic dyskusyjnych
   
Ogłoś odpowiedź Ogłoś odpowiedź
|
Edytuj Edytuj wiadomość
|
Usuń Usuń wiadomość
|
Prześlij mi alert
|
Cofnij się do tablicy dyskusyjnej
Od: Marcin Dąbrowski
Ogłoszono: 2008-01-16 19:30
Temat:
Korzystanie z tablic dyskusyjnych
Tekst:
Zapraszam członków grupy DLG do przetestowania tablic dyskusyjnych dostępnych na stronie. Dla próby i treningu - proszę odpowiedzieć na kolejny post dot. propozycji zmian na stronie.
 
Aby wziąść udział w dyskusji - należy:
  1. zalogować się na stronie
  2. kliknąć na łącze Nowa dyskusja - jeśli chcesz rozpocząć nową dyskusję lub kliknij na Temat dyskusji i z listy wybierz Odpowiedz - jeśli chcesz dołączyć się do istniejacego wątku.
  3. Do tablic dyskusyjnych możliwe jest podłączanie Alertów - oznacza to, że po ustawieniu odpowiedniego Alertu - po każdym nowym wpisie do  tablicy - na Twój email wysłane zostanie powiadomienie o nowej odpowiedzi. Dzięki temu możesz być ciągle na bieżąco informowany(a) o nowych wiadomościach w tablicy dyskusyjnej.

    Żeby ustawić alert do wybranej tablicy dyskusyjnej - w widoku odpowiedniej tablicy kliknij na łącze Prześlij mi alert. W kolejnym oknie dostosuj swoje indywidualne preferencje dotyczące odbierania emaili (częstość wysyłania oraz po jakich zdarzeniach mają być wysyłane). Po wprowadzeniu ustawień kliknij OK.
  4. Z niniejszych tablic korzystać mogą jedynie członkowie grupy DLG. Jeśli pojawi się taka potrzeba - utworzymy tablicę z dostępem anonimowym - niewymagającą od użytkowników logowania na stronie.
  5. To są podstawowe niezbędne wiadomości - więcej nie będę się produkował - ponieważ wszystko jest bardzo intuicyjne i na pewno dacie sobie radę. Jeśli ktoś będzie miał jakieś problemy ze stronką - śmiało proszę pytać ;).
Załączniki:
 
 
Utworzone w dniu 2008-01-16 19:30 przez Marcin Dąbrowski
Ostatnio modyfikowane w dniu 2008-01-16 23:45 przez Marcin Dąbrowski