Logo Strona główna   Dokumenty i listy   Utwórz   Ustawienia witryny   Pomoc    Przejdź w górę do witryny KPST
Ikona
E-learning
Dokumenty i listy
Wybierz widok
Wszystko
Biblioteki dokumentów
Biblioteki obrazów
Listy
Tablice dyskusyjne
Ankiety
Zobacz też
  Witryny
  Obszary robocze dokumentów
  Obszary robocze spotkania
 
Na stronie są pokazane wszystkie biblioteki, listy, tablice dyskusyjne i ankiety znajdujące się w tej lokacji sieci Web. Kliknij nazwę biblioteki lub listy, aby wyświetlić jej zawartość. Aby utworzyć nową bibliotekę lub listę, kliknij przycisk Utwórz.
Utwórz Utwórz
Biblioteki dokumentów   Opis Elementów   Ostatnia modyfikacja
Dokumenty współużytkowane Dokumenty współużytkowane  Udostępnij dokument zespołowi, dodając go do tej biblioteki dokumentów.  2   następująca liczba minionych lat: 17
Narzędzia wspomagające e-learning Narzędzia wspomagające e-learning    9   następująca liczba minionych lat: 17
Biblioteki obrazów  
Brak bibliotek obrazów. Aby utworzyć bibliotekę, kliknij powyżej przycisk Utwórz.
Listy  
Anonsy Anonsy  Użyj listy Anonsy do ogłoszenia wiadomości na stronie głównej witryny.  4   następująca liczba minionych lat: 16
Kontakty Kontakty  Użyj listy Kontakty do informacji o osobach, z którymi pracuje zespół.  10   następująca liczba minionych lat: 17
Łącza Łącza  Użyj listy Łącza dla łączy do stron sieci Web, które mogą być interesujące lub użyteczne dla członków zespołu.  6   następująca liczba minionych lat: 17
Problem Problem    0   następująca liczba minionych lat: 17
Publikacje Publikacje  Publikacje zespołu DLG  1   następująca liczba minionych lat: 17
Wydarzenia Wydarzenia  Użyj listy Wydarzenia, aby dowiedzieć się o nadchodzących spotkaniach, terminach i innych ważnych wydarzeniach.  0   następująca liczba minionych lat: 17
Zadania Zadania  Użyj listy Zadania, aby kontrolować pracę swoją lub zespołu.  0   następująca liczba minionych lat: 17
Zadania zespołu Zadania zespołu    0   następująca liczba minionych lat: 17
Tablice dyskusyjne  
Dodatkowa funkcjonalność zapewniona przez administratora Dodatkowa funkcjonalność zapewniona przez administratora    0   następująca liczba minionych lat: 17
Dyskusja ogólna Dyskusja ogólna  Użyj strony Dyskusja ogólna do przechowywania dyskusji w stylu grup dyskusyjnych dotyczących tematów ważnych dla zespołu.  3   następująca liczba minionych lat: 16
E-learning, a kształcenie niepełnosprawnych E-learning, a kształcenie niepełnosprawnych    5   następująca liczba minionych lat: 17
Metody motywacji nauczycieli do tworzenia kursów Metody motywacji nauczycieli do tworzenia kursów    28   następująca liczba minionych lat: 17
M-learning – ewentualne doświadczenia M-learning – ewentualne doświadczenia    1   następująca liczba minionych lat: 17
Narzędzia informatyczne wspomagające pracę platformy e-learningowej Narzędzia informatyczne wspomagające pracę platformy e-learningowej    3   następująca liczba minionych lat: 17
Opinie o wykorzystywanych platformach e-learningowych Opinie o wykorzystywanych platformach e-learningowych    0   następująca liczba minionych lat: 17
Silne i słabe strony platformy Moodle Silne i słabe strony platformy Moodle    0   następująca liczba minionych lat: 17
Studia podyplomowe w zdalnym nauczaniu Studia podyplomowe w zdalnym nauczaniu    4   następująca liczba minionych lat: 17
Ankiety  
ABC ABC    0   następująca liczba minionych lat: 16
Ankieta potrzeb szkoleniowych Ankieta potrzeb szkoleniowych  Prosimy o syganlizowanie tematów z zakresu informatyki, które warto byłoby przeprowadzić w formie szkoleń.  7   następująca liczba minionych miesięcy: 5
Szkolenie informatyczne - Lipiec 2008 Szkolenie informatyczne - Lipiec 2008  Serdecznie zapraszamy czterodniowy cykl spotkań o charakterze szkoleniowym, umożliwiający nieodpłatnie pracownikom Wydziału poszerzenie wiedzy z zakresu:
• Podstaw technologii informatycznych i użytkowania komputerów,
• Przetwarzania tekstu,
• Arkuszy kalkulacyjnych,
• Grafiki prezentacyjnej i usług w sieciach informatycznych. 
12   następująca liczba minionych lat: 16
Warsztaty zdalnej edukacji Warsztaty zdalnej edukacji    9   następująca liczba minionych lat: 16
Wybór domeny Wybór domeny  Wybór domeny  4   następująca liczba minionych lat: 16