Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokaż wszystkoPokaż wszystko

Zezwalanie na niestandardowe porządkowanie elementów i zabranianie go

Zezwalanie na niestandardowe porządkowanie elementów i zabranianie go

Ta funkcja nie jest dostępna dla wszystkich list.

  1. Na stronie, na której jest wyświetlana lista, kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny. Jeśli lista znajduje się w składniku Web Part, kliknij najpierw nazwę listy na pasku tytułu składnika Web Part.
  2. W obszarze Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:

    Zmienianie istniejącego widoku

    • Kliknij nazwę widoku w kolumnie Widok (kliknij, aby edytować).

    Tworzenie widoku

    1. Kliknij łącze Utwórz nowy widok.
    2. Kliknij typ widoku, który chcesz utworzyć.
    3. Na stronie Tworzenie widoku w sekcji Nazwa wpisz nazwę widoku.
    4. Jeśli chcesz, aby nowy widok był widokiem domyślnym, zaznacz pole wyboru Uczyń ten widok domyślnym.
  3. W sekcji Sortowanie w obszarze Zezwolić użytkownikom na zmianę kolejności elementów w tym widoku wybierz żądaną opcję. Jeśli opcji tej nie ma, jest ona niedostępna dla wybranego typu listy.
  4. U dołu strony kliknij przycisk OK.

Tematy pokrewne

Układanie elementów listy w niestandardowej kolejności
Sortowanie i dostosowywanie kolejności elementów — informacje
Sortowanie elementów
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.