Temat | Odpowiedzi |   |  | Ogłoszone przez |
| Zmodyfikowany |
---|
| 9 | | | |
| 4 | | | |
| 0 | | | |
|
| NIE - są pracownicy, ktorzy nie będę w stanie pokonać technicznej bariery |
|
| 2 | | | |
|
| to tego można zaangożowac inne osoby - np. asystentów :) |
|
| 0 | | | |
|
|
To im ktoś pomoże... Np. Centrum e-Learningu finansowane ze środków uczelni.
Annak |
|
| 0 | | | |
| 0 | | | |
| 0 | | | |
| 0 | | | |
|
|
TAK.
Bo e-nauczanie jest naturalnym etapem rozwoju dydaktyki. To "e-" przed słowem nauczanie, dydaktyka, edukacja zaraz znikinie. Nikt już przecież nie odróżnia e-banku w banku, z którego korzysta.
Annak |
|
| 0 | | | |
|
| Zmniejszenie godzin tradycyjnych na rzecz e-learningu |
|
| 1 | | | |
|
| U nas (AGH) prowadzenie kursu e-learningowego wliczane jest do pensum jako 2 grupy tradycyjne. Jednak nakład pracy prowadzącego e-learning przekracza często ten przelicznik. |
|
| 0 | | | |
| 9 | | | |
|
| jak to wygląda na różnych (Państwa) uczelniach?
|
|
| 1 | | | |
|
|
Latem zrealizowano wspólny projekt Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, w ramach którego stworzono 7 kursów wspomagających naukę języka angielskiego.
Nauczyciele uczestniczący w tym projekcie otrzymali honoraria za przygotowanie materiałów dydaktycznych, a teraz prowadząc te kursy dostają nieco wyższe wynagrodzenie (kursy są właściwie... |
|
| 0 | | | |
|
| Na uczelniach prywatnych nie powinno być problemu. Inaczej sprawa będzie wyglądać na uczelniach państwowych. |
|
| 1 | | | |
|
| Na uczelniach prywatnych z mojego doświadczenia okazuje się, że problemy są takie same jak na publicznych. |
|
| 0 | | | |
|
| uczelnia państwowa - niestety brak funduszy |
|
| 3 | | | |
|
| Uczelnie prywatne - brak chęci do wydawania funduszy |
|
| 2 | | | |
|
| na uczelniach prywatnych są fundusze - kwestia ich wydania leży po stronie odpowedniego zaprezentowania korzysci jak z e-learningu mogą się pojawić |
|
| 1 | | | |
|
| Na uczelniach prywatnych wygląda to jednak często tak, iż patrzy się, aby pracownika jak najwięcej wykorzystać, a zapłacić jak najmniej. |
|
| 0 | | | |
| 0 | | | |
| 4 | | | |
|
| moja motywacja: ciekawość. Jeśli pojawia się nowa możliwość, pokusa skorzystania z niej jest nieodparta... To dotyczy pracy, uczenia i nie tylko! |
|
| 0 | | | |
|
|
Witajcie,
na temat motywacji kilka słów ode mnie...
Moim zdanie, mtywacja nauczycieli do e-nauczania może wypływać:
- z ich wnętrza (nauczyciel chce wykorzystywać technologię, bo widzi w tym sens, bo może się rozwijać)
- albo z zewnątrz (na uczelni, w szkole działa system motywacyjny dla nauczycieli).
Jeśli władze uczelni zaangażują się w e-nauczanie, to powinny: ... |
|
| 0 | | | |
|
| motywacja: z czasem znaczne usprawnienie nauczania pod wzgledem czasowym i organizacyjnym |
|
| 0 | | | |
| 0 | | | |
|
| oczekujemy docenienia (nagrody, wynagrodzenie itp). Praca sprawia satysfakcję sama w sobie ale niestety wyższa uczelnia w żadnym stopniu nie motywuje do rozwoju i pracy na wyższej jakości. |
|
| 0 | | | |