![]() | |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aby usunąć alert osobisty lub alert dla innego użytkownika, należy wykonać kroki opisane w poniższych sekcjach.
Uwaga Jeśli witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. Zamiast wykonywać ten krok, z menu Modyfikuj ten obszar roboczy na stronie głównej wybierz polecenie Ustawienia witryny.
Usuwanie alertu innego użytkownika
Uwaga Aby usuwać alerty innych użytkowników, bieżący użytkownik musi należeć do grupy lokacji Administrator.
Uwaga Jeśli witryna jest witryną obszaru roboczego spotkania, pomiń krok 1. Zamiast wykonywać ten krok, z menu Modyfikuj ten obszar roboczy na stronie głównej wybierz polecenie Ustawienia witryny.
Ważne Usuwając użytkownika z witryny sieci Web, grupy witryn lub grupy międzylokacyjnej po utworzeniu przez niego alertów, należy ręcznie usunąć wszystkie alerty utworzone przez tego użytkownika. Dotyczy to także wszystkich list i bibliotek, w których można zmieniać ustawienia zabezpieczeń w celu ograniczenia dostępu. Jeżeli użytkownik utworzył alerty dla danej listy lub biblioteki, będzie nadal je otrzymywać po zmianie ustawień zabezpieczeń. Należy pamiętać o konieczności usunięcia tych alertów, aby uniemożliwić użytkownikom nieupoważnionym uzyskanie dostępu do witryny i informacji o użytkowniku.