Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Alerty — informacje

Alerty — informacje

Dzięki alertom użytkownik może być powiadamiany pocztą e-mail o wszelkich zmianach wprowadzonych w zawartości witryny sieci Web. Istnieje możliwość tworzenia alertów dla listy i bibliotek, a także dla poszczególnych elementów i zawartych w nich plików. Tworząc alert dla listy lub biblioteki, można określić rodzaje zmian, które mają podlegać śledzeniu. Można na przykład spowodować, że serwer będzie powiadamiał użytkownika za każdym razem, gdy element lub plik jest dodawany, modyfikowany lub usuwany. Alerty dla plików i elementów listy powiadamiają użytkownika o aktualizacji lub usunięciu elementu lub pliku. W przypadku dokumentów w bibliotekach możliwe jest powiadamianie o dodawaniu, usuwaniu lub edytowaniu komentarzy w Dyskusjach w sieci Web.

Można określić, jak często alerty mają być odbierane. Alerty mogą się pojawiać niezwłocznie pod wystąpieniu lub w podsumowaniach dziennych bądź tygodniowych. Gdy ustanie potrzeba śledzenia zmian na liście, w bibliotece lub w pliku, można w dowolnej chwili usunąć alerty.

Ważne  Usuwając użytkownika z witryny po utworzeniu przez niego alertów, należy ręcznie usunąć wszystkie alerty utworzone przez tego użytkownika. Dotyczy to także wszystkich list i bibliotek, w których można zmieniać ustawienia zabezpieczeń w celu ograniczenia dostępu. Jeżeli użytkownik utworzył alerty dla danej listy lub biblioteki, będzie nadal je otrzymywać po zmianie ustawień zabezpieczeń. Należy pamiętać o konieczności usunięcia tych alertów, aby uniemożliwić użytkownikom nieupoważnionym uzyskanie dostępu do witryny i informacji o użytkowniku.

Tematy pokrewne

Dodawanie alertu
Wyświetlanie alertów
Usuwanie alertu
Zarządzanie alertami — informacje
Konfigurowanie alertów dla serwera wirtualnego
Określanie ustawień poczty
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.