Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Określanie ustawień analizy użycia

Określanie ustawień analizy użycia
  1. Kliknij przycisk Start, wskaż polecenie Wszystkie programy, wskaż polecenie Narzędzia administracyjne, a następnie kliknij polecenie Administracja centralna programu SharePoint.
  2. W sekcji Konfiguracja składnika kliknij przycisk Konfiguruj przetwarzanie analizy użycia.
  3. W sekcji Ustawienia logowania zaznacz pole wyboru Włącz logowanie.
  4. W polu Lokalizacja pliku dziennika wpisz lokalizację, w której chcesz przechowywać plik dziennika.

    Domyślna lokalizacja pliku dziennika to C:\WINDOWS\system32\logfiles\STS.

  5. W polu Liczba plików dziennika do utworzenia wpisz liczbę z zakresu od 1 do 30.

    Z reguły należy używać liczby od jednego do trzech razy większej od liczby serwerów baz danych w farmie serwerów; maksymalną liczbą plików dziennika jest 30.

  6. W sekcji Ustawienia przetwarzania zaznacz pole wyboru Włącz przetwarzanie analizy użycia.
  7. W obszarze Uruchom przetwarzanie codziennie między tymi godzinami w polu Rozpoczęcie zaznacz najwcześniejszą porę dnia, kiedy może się rozpocząć przetwarzanie dziennika. W polu Zakończenie zaznacz najpóźniejszą porę dnia, kiedy może się rozpocząć przetwarzanie dziennika. Upewnij się, że interwał rozpoczynania przetwarzania użycia wynosi przynajmniej 30 minut.
  8. Kliknij przycisk OK.

Tematy pokrewne

Sprawdzanie użycia witryny — informacje
Analizowanie użycia witryny
Planowanie zadań czasowych
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.