Microsoft Windows SharePoint Services
Strona głównaWsteczDalejDrukuj

Pokazywanie lub ukrywanie kolumn

Pokazywanie lub ukrywanie kolumn

Można wyświetlać lub ukrywać dowolne kolumny listy, biblioteki dokumentów lub tablicy dyskusyjnej.

  1. Na stronie wyświetlającej listę, bibliotekę dokumentów lub tablicę dyskusyjną kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
  2. W obszarze Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:
  3. W sekcji Kolumny zaznacz pole wyboru obok każdej kolumny, którą chcesz wyświetlić w widoku, a wyczyść pola wyboru obok każdej kolumny, którą chcesz ukryć.
  4. W obszarze Pozycja od lewej zaznacz żądaną kolejność wyświetlania kolumn.
  5. U dołu strony kliknij przycisk OK.

Tematy pokrewne

Widoki — informacje
Tworzenie widoków
Wyświetlanie elementów posortowanych lub przefiltrowanych
Zmienianie nazwy lub nazwy pliku widoku
Ustawianie widoku domyślnego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.