Pokazywanie lub ukrywanie kolumn
Pokazywanie lub ukrywanie kolumnMożna wyświetlać lub ukrywać dowolne kolumny listy, biblioteki dokumentów lub tablicy dyskusyjnej.
- Na stronie wyświetlającej listę, bibliotekę dokumentów lub tablicę dyskusyjną kliknij przycisk Modyfikuj ustawienia i kolumny.
- W obszarze Widoki wykonaj jedną z następujących czynności:
- W sekcji Kolumny zaznacz pole wyboru obok każdej kolumny, którą chcesz wyświetlić w widoku, a wyczyść pola wyboru obok każdej kolumny, którą chcesz ukryć.
- W obszarze Pozycja od lewej zaznacz żądaną kolejność wyświetlania kolumn.
- U dołu strony kliknij przycisk OK.
Tematy pokrewne
- Widoki — informacje
- Tworzenie widoków
- Wyświetlanie elementów posortowanych lub przefiltrowanych
- Zmienianie nazwy lub nazwy pliku widoku
- Ustawianie widoku domyślnego
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.