Rozwiązywanie problemów z programem Windows SharePoint Services
Rozwiązywanie problemów z programem Windows SharePoint ServicesProblemy ogólne
Informacje w Pomocy nie zgadzają się z informacjami wyświetlanymi w witrynie sieci Web.
Pomoc dotyczy domyślnej konfiguracji witryny sieci Web. Zespół lub administrator mogli dostosować witrynę i dlatego nie odpowiada ona opisowi zawartemu w Pomocy.
Użytkownicy witryny nie mogą przejść do listy, biblioteki dokumentów, tablicy dyskusyjnej lub ankiety, ale elementy te można wyświetlać na stronach Biblioteki dokumentów, Tablice dyskusyjne lub Listy.
Być może widok domyślny został usunięty. Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Ustaw istniejący widok jako widok domyślny.
- Utwórz nowy widok, który będzie używany jako widok domyślny.
Nie mogę modyfikować widoku za pomocą przeglądarki sieci Web.
Jeśli widok został gruntownie zmodyfikowany za pomocą edytora stron sieci Web zgodnego z programem Microsoft Windows SharePoint Services, np. Microsoft Office FrontPage 2003, nie można go modyfikować w przeglądarce sieci Web.
Na stronie Informacje o użytkowniku na liście użytkowników nie ma mojej nazwy.
Nie nawiązano współpracy z witryną zespołu SharePoint w sieci Web. Wykonaj dowolną z następujących czynności:
- Przejdź do strony Tablice dyskusyjne i weź udział w dyskusji.
- Przejdź do strony Biblioteki dokumentów i przekaż dokument do biblioteki.
- Przejdź do strony Dokumenty i listy i dodaj element do listy lub odpowiedz na ankietę.
Niestandardowe strony ASP (Active Server Pages) nie działają prawidłowo w mojej witrynie.
Uwaga Domyślnie filtr ISAPI programu Windows SharePoint Services uniemożliwia korzystanie ze wszystkich stron ASP, które nie są częścią instalacji programu Windows SharePoint Services. Aby używać niestandardowych stron ASP w witrynach programu SharePoint, należy umieścić strony ASP w oddzielnym katalogu wirtualnym i utworzyć ścieżkę wykluczoną dla katalogu w programie Windows SharePoint Services. Dzięki temu katalog będzie kontrolowany przez usługi IIS, a nie przez program Windows SharePoint Services, dzięki czemu będzie możliwe uruchamianie stron ASP.
Jak zmienić kolejność listy widoków?
Widoki są wyświetlane w takiej kolejności, w jakiej zostały utworzone. Aby uporządkować je w odpowiedniej kolejności, należy ustawić widok, który ma być pierwszym widokiem na liście jako widok domyślny, usunąć inne widoki, a następnie odtworzyć je w kolejności, w jakiej mają być wyświetlane na liście.
Nie mogę utworzyć innej kolumny określonego typu.
W programie Windows SharePoint Services można tworzyć następujące liczby poszczególnych typów kolumn w jednej liście lub bibliotece:
- 64 — Jeden wiersz tekstu i Wybór
(menu rozwijane lub opcje radiowe)
- 32 — Wiele wierszy tekstu i Wybór (pola wyboru (możliwe występowanie wielu sekcji))
- 32 — Liczba i Waluta
- 16 — Data i godzina
- 16 — Wyszukiwanie
- 16 — Tak/Nie
- 8 — Obliczeniowa
Należy zwrócić uwagę, że w pierwszych trzech punktach podana liczba jest sumą wszystkich list odpowiednich typów. Na przykład można mieć 16 kolumn Liczba i 16 kolumn Waluta, ale nie 32 kolumny każdego typu.
Zabezpieczenia
Nie mogę zmienić hasła.
Jeśli do logowania do witryny sieci Web zespołu jest używane konto domeny systemu Microsoft Windows NT, to hasło witryny sieci Web można zmienić, zmieniając hasła konta użytkownika domeny.
Jak uniemożliwić użytkownikom wyświetlanie łączy do obszarów w tej witrynie, np. do obszaru Administracja witryny?
Zamiast ukrywać łącza i formanty przed użytkownikami, program Windows SharePoint Services sprawdza prawa użytkowników, gdy klikają oni łącza lub próbują wykonywać różne czynności w witrynie. Jeśli nie są członkami witryny lub grupy międzylokacyjnej z właściwymi prawami, nie mogą wchodzić na stronę administracji witryny ani zmieniać ustawień witryny, listy ani biblioteki. Nie istnieją formanty administracyjne umożliwiające ukrywanie łączy przed nieupoważnionymi użytkownikami.
Po ustawieniu na liście lub w ankiecie wartości Brak dla parametru Dostęp do edycji nie można wprowadzać elementów na listę ani odpowiadać na ankietę.
Dostęp do edycji umożliwia także tworzenie elementów. Nie ma ustawienia uniemożliwiającego użytkownikom edytowanie własnych elementów. Można jednak uniemożliwić im edytowanie elementów innych użytkowników, ustawiając dla parametru Dostęp do edycji wartość Tylko własne.
Pojawia się komunikat „Musisz zostać uwierzytelniony, aby uzyskać dostęp do tej strony”.
- Czy masz konto na serwerze sieci Web i czy grupa witryn, której jesteś członkiem, ma wystarczające prawa do wyświetlania tej strony? Aby uzyskać informacje dotyczące ograniczeń dostępu do strony, zobacz stronę administracji witryny.
- Czy ustawienia zabezpieczeń w Internetowych usługach informacyjnych są tak skonfigurowane, aby był możliwy dostęp do tej strony? Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dokumentacją Internetowych usług informacyjnych.
- Jeśli używasz konta domeny, czy serwer sieci Web jest częścią domeny oraz czy konto domeny jest członkiem grupy witryn z odpowiednimi prawami dostępu do strony? Więcej informacji na ten temat można uzyskać u administratora witryny.
- Czy używasz przeglądarki sieci Web innej niż Microsoft Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej? Jeśli używane są inne przeglądarki, np. program Netscape Navigator, serwer musi używać uwierzytelniania podstawowego, aby można było wyświetlać witrynę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Metody uwierzytelniania — informacje.
Wprowadzanie danych
Pojawia się komunikat o wpisaniu nieprawidłowej daty.
Format daty musi być następujący: nn/nn/nnnn lub n/n/nn.
Po wpisaniu adresu sieci Web w polu tekstowym, a następnie wyświetlaniu elementu tylko część adresu sieci Web jest hiperłączem.
Jeśli w adresie sieci Web znajduje się spacja, to należy zamiast niej wpisać %20. Na przykład http://witryna%20przykladowa.microsoft.com.
Po wpisaniu adresu mailto: w polu tekstowym i wyświetleniu elementu nie staje się on aktywnym hiperłączem.
Wszystkie adresy mailto: należy wpisywać małymi literami. Na przykład: mailto:ktos@przyklad.com
Nie mogę edytować elementu z kolumną daty
Nie można edytować elementu listy, którego data jest starsza niż 1900 lub większa niż 8900. Aby rozwiązać ten problem, usuń element i dodaj go z datą między rokiem 1900 a 8900.
Ankiety
Czy odpowiedź na ankietę rzeczywiście jest anonimowa?
Nazwa użytkownika nie jest wyświetlana w wynikach ankiety, która została tak skonfigurowana, aby nazwy użytkowników były ukrywane. Administrator z dostępem do bazy danych, w której są przechowywane wyniki ankiety, może jednak skojarzyć tożsamość użytkownika z odpowiedzią.
Chcę utworzyć ankietę z dużą liczbą pytań.
Do ankiety można dodać maksymalnie 1024 pytania.
Wydarzenia
W widoku Wydarzenia bieżące pojawiają się wydarzenia, które już miały miejsce.
W widoku Wydarzenia bieżące wyświetlane są wszystkie wydarzenia, które miały miejsce w bieżącym dniu, począwszy od północy.
Biblioteki dokumentów
Nie mogę kopiować i przenosić plików, gdy jestem w bibliotece dokumentów w widoku folderu.
Ustawienia zabezpieczeń mogą być zbyt rygorystyczne. Spróbuj wykonać następującą czynność:
- W programie Microsoft Internet Explorer, w menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje internetowe, a następnie kliknij kartę Zabezpieczenia.
- W polu Wybierz strefę zawartości sieci Web, aby określić jej ustawienia zabezpieczeń kliknij przycisk Zaufane witryny, a następnie kliknij przycisk Witryny.
- W polu Dodaj tę witrynę sieci Web do strefy wpisz adres URL witryny sieci Web zespołu , a następnie kliknij przycisk Dodaj.
Nie mogę otworzyć pliku biblioteki dokumentów w mojej aplikacji.
Czy jesteś użytkownikiem anonimowym (nie członkiem grupy witryn)? Mimo że użytkownicy anonimowi mogą mieć możliwość wyświetlania pliku w przeglądarce sieci Web, musisz być członkiem grupy witryny z prawem Wyświetlanie list, aby móc otworzyć plik w aplikacji; grupa witryny musi mieć prawo Edytowanie elementów, aby móc edytować plik. Więcej informacji na ten temat można uzyskać u administratora witryny.
Czy jesteś członkiem grupy witryny? Grupa użytkowników, do której należysz, musi mieć prawo Wyświetlanie list, aby można było otworzyć plik w aplikacji; grupa witryny musi mieć prawo Edytowanie elementów, aby móc edytować plik. Więcej informacji na ten temat można uzyskać u administratora witryny.
Obszary robocze spotkań
Muszę rozwiązać problemy z obszarem roboczym spotkania.
Motywy
Dlaczego nie mogę zastosować motywu na jednej lub dwóch stronach w witrynie sieci Web?
Zgodnie z projektem motywy stosuje się w całej witrynie. Aby zastosować motywy na poszczególnych stronach lub dalej dostosowywać witrynę sieci Web w oparciu o program Windows SharePoint Services, użyj edytora stron zgodnego z programem Windows SharePoint Services, np. programu Microsoft FrontPage.
Obecność online i integracja programu Instant Messenger
Nie są wyświetlane informacje o obecności online
- Czy zdefiniowano adres e-mail konta? Informacje o obecności są wyświetlane, tylko jeśli zdefiniowano adres e-mail danej osoby. Użytkownik, dla którego nie zdefiniowano adresu e-mail, a tylko DOMENĘ i nazwę użytkownika, nie będzie traktowany jako użytkownik online.
- Czy masz zainstalowany program kliencki zgodny z programem Windows SharePoint Services? Aby wyświetlać informacje o obecności, należy zainstalować taki program, np. Office 2003.
- Czy serwer wirtualny witryny jest odpowiednio skonfigurowany do wyświetlania informacji o obecności online? Domyślnie ta funkcja jest włączona. Jednak administrator mógł ją wyłączyć.
Przeglądarki sieci Web i programy klienckie
Podczas wyświetlania strony sieci Web występuje błąd składnika sieci Web.
Niektóre starsze składniki sieci Web mogą nie działać prawidłowo na serwerach z programem Windows SharePoint Services. Informacje na temat aktualizacji tych składników za pomocą składników Web Part obsługiwanych na serwerach z programem Windows SharePoint Services można uzyskać u administratora serwera.
Błąd składnika sieci Web może być również spowodowany użyciem nieobsługiwanej wersji programu Microsoft FrontPage do utworzenia składników przeznaczonych dla serwera, na którym działa program Windows SharePoint Services. Składniki sieci Web ze starszych wersji programu FrontPage nie są już obsługiwane w programie Windows SharePoint Services. Należy usunąć składnik sieci Web, a następnie użyć programu Office FrontPage 2003 w celu dodania tego składnika sieci Web do strony.
Pojawia się komunikat o błędzie informujący, że wymagany program może być zainstalowany nieprawidłowo.
Być może wybrano opcję, aby wymagany program był instalowany przy pierwszym użyciu. Uruchom program, aby w pełni zainstalować go na dysku twardym, a następnie spróbuj ponownie skorzystać z funkcji.
Witryna sieci Web nie wygląda prawidłowo i niektóre funkcje nie działają.
Witryny sieci Web oparte na programie Windows SharePoint Services współpracują najlepiej z przeglądarkami Microsoft Internet Explorer 5 lub Netscape Navigator 7.0 albo nowszymi zainstalowanymi na komputerze z systemem Microsoft Windows 2000 lub nowszym. Jeśli używasz innej przeglądarki sieci Web lub systemu operacyjnego, niektóre strony mogą nie być wyświetlane prawidłowo, a nie które funkcje mogą nie działać.
Pojawia się komunikat „Musisz zostać uwierzytelniony, aby uzyskać dostęp do tej strony”.
- Czy używasz przeglądarki sieci Web innej niż Microsoft Internet Explorer w wersji 5 lub nowszej? Jeśli używane są inne przeglądarki, np. program Netscape Navigator, serwer musi używać uwierzytelniania podstawowego, aby można było wyświetlać witrynę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Metody uwierzytelniania — informacje.
Przy próbie zaimportowania arkusza kalkulacyjnego programu Microsoft Excel pojawia się komunikat o błędzie.
- Do aplikacji Windows SharePoint Services nie można importować arkuszy kalkulacyjnych zapisanych z opcją interakcji. Spróbuj ponownie zapisać arkusz kalkulacyjny bez interakcji.
- W programie Excel, w menu Plik kliknij polecenie Zapisz jako stronę sieci Web.
- Kliknij opcję Opublikuj ponownie: Arkusz i wyczyść pole wyboru Dodaj interakcję.
- Kliknij przycisk Zapisz.
- Do programu Windows SharePoint Services nie można importować udostępnionych skoroszytów.
- W programie Excel w menu Narzędzia kliknij polecenie Udostępniony skoroszyt.
- Na karcie Edycja wyczyść pole wyboru Zezwalaj na zmiany wprowadzane jednocześnie przez wielu użytkowników.
- Kliknij przycisk OK.
Nie mogę otworzyć pliku biblioteki dokumentów w mojej aplikacji.
Grupa użytkowników, do której należysz może nie mieć wystarczających praw, aby otworzyć plik w aplikacji. Mimo że grupa witryn może mieć odpowiednie prawa do wyświetlania pliku w przeglądarce sieci Web, grupa witryn musi mieć prawo Edytowanie pozycji, aby otworzyć plik w danej aplikacji. Więcej informacji na ten temat można uzyskać u administratora witryny.
Nie mogą dodać ani edytować elementu w widoku arkusza danych
Czy jesteś użytkownikiem anonimowym (nie członkiem grupy witryn)? Mimo że użytkownicy anonimowi mogą mieć możliwość dodawania lub edytowania strony w widoku standardowym, musisz być członkiem grupy witryn z prawami Dodawanie elementów i Edytowanie elementów, aby dodawać lub edytować element listy w widoku arkusza danych. Więcej informacji na ten temat można uzyskać u administratora witryny.
Chcę edytować dokument w bibliotece dokumentów, ale mam program Microsoft Office 2000 lub wcześniejszy.
Wykonaj następujące czynności:
- Kliknij odpowiednie hiperłącze, aby otworzyć dokument lub zapisać go na dysku twardym.
- Edytuj dokument.
- Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Jeśli używany jest program pakietu Office 2000, w menu Plik kliknij polecenie Zapisz jako, aby zapisać plik w bibliotece dokumentów, używając jego pierwotnej nazwy. Spowoduje to zastąpienie oryginalnego pliku.
- Jeśli używana jest wcześniejsza wersji programu pakietu Office, zapisz plik na dysku twardym, a na stronie, na której jest wyświetlana biblioteka dokumentów, kliknij łącze Przekaż dokument, aby skopiować plik do biblioteki dokumentów.
Nie mogę uruchomić reguł biblioteki dokumentów.
- Czy na serwerze działa program Windows SharePoint Services? Funkcja reguł biblioteki dokumentów jest dostępna tylko na serwerach z programem SharePoint Team Services v1.0 firmy Microsoft. Jeśli witryna została uaktualniona do programu Windows SharePoint Services, nie można uruchamiać reguł biblioteki dokumentów.
- Czy na serwerze działa program SharePoint Team Services v1.0?
Możesz zarządzać dokumentami w bibliotece dokumentów, stosując reguły w celu automatycznego wykonywania akcji w oparciu o właściwości
dokumentu. Te akcje można
wywoływać według harmonogramu lub wówczas, gdy wystąpią określone okoliczności
zdefiniowane przez użytkownika.
Na przykład można automatycznie:
- archiwizować dokument, przenosząc go do folderu ukrytego w witrynie sieci web
po określonej dacie;
- wysłać wiadomość e-mail do wybranej osoby w celu zatwierdzenia dokumentów, które mają, na przykład, status
„oczekuje na zatwierdzenie”.
Można także dodawać wyjątki do reguł, na przykład wówczas, gdy
dokument został zmodyfikowany w określonym czasie lub został przypisany do określonej osoby. Reguła
nie zostanie zastosowana do dokumentu, jeśli wystąpi którykolwiek ze zdefiniowanych
wyjątków.
Reguły można także uruchamiać ręcznie zamiast używania warunków
zdefiniowanych w regule. Na przykład można uruchomić regułę ręcznie, aby przetwarzać dokumenty,
które znajdowały się w bibliotece przed utworzeniem reguły.
Przykładowe akcje, które można
zautomatyzować
W Kreatorze reguł znajdują się szablony, które mogą
posłużyć jako podstawa do stworzenia własnych reguł. Dzięki tym szablonom można:
- Skonfigurować dokument, tak aby jego ważność wygasała po określonym czasie.
- Żądać zatwierdzenia dokumentów.
- Archiwizować wygasłe dokumenty.
- Tworzyć kopie zapasowe zatwierdzonych dokumentów.
- Tworzyć zadania dla każdego nowego dokumentu określonego typu.
- Tworzyć anonsy dla każdego nowego dokumentu, którego tytuł zawiera określony
wyraz.
- Wysyłać wiadomość e-mail z powiadomieniem o utworzeniu nowego
dokumentu.
Dodawanie, modyfikowanie lub usuwanie reguły z biblioteki dokumentów
- W
Widoku folderów kliknij prawym przyciskiem myszy folder
biblioteki dokumentów, a następnie kliknij polecenie
Właściwości.
- Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Dodawanie reguły
- Na karcie
Reguły kliknij przycisk
Dodaj.
- Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Aby oprzeć regułę na szablonie, kliknij opcję
Rozpocznij tworzenie reguły z szablonu, a następnie zaznacz szablon.
- Aby rozpocząć od pustej reguły, kliknij opcję
Rozpocznij od pustej reguły,
a następnie określ, kiedy reguła ma być zastosowana.
- Kliknij przycisk
Dalej i postępuj zgodnie z instrukcjami
kreatora.
- Modyfikowanie reguły
- Na karcie
Reguły w oknie
Zastosuj reguły
w następującej kolejności, kliknij regułę, którą chcesz modyfikować.
Wykonaj jedną z następujących czynności:
Zmienianie zmiennych
reguły
Zmienianie funkcji reguły lub
czasu jej zastosowania
- Kliknij przycisk
Modyfikuj.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w kreatorze.
Zmienianie nazwy reguły
Kliknij przycisk
Zmień nazwę.
- W polu
Nowa nazwa reguły wpisz
nazwę.
Zmienianie kolejności
reguł
- Kliknij przycisk
Przenieś w górę lub
Przenieś w dół.
Uwaga Reguły przenoszenie dokumentów do innych folderów są stosowane łącznie
na końcu ponownego obliczania hiperłączy, a nie w kolejności
określonej w Kreatorze reguł.
- Usuwanie reguły
- Na karcie Reguły w oknie Zastosuj reguły w następującej kolejności, kliknij regułę, którą chcesz usunąć.
- Kliknij przycisk Usuń.
Uruchamianie lub wyłączanie reguł biblioteki dokumentów
- W Widoku folderów kliknij prawym przyciskiem myszy folder biblioteki dokumentów, a następnie kliknij polecenie Właściwości.
- Wykonaj jedną z następujących czynności:
- Ręczne uruchamianie reguł
- Na karcie
Reguły kliknij przycisk
Uruchamianie reguł.
- W oknie
Zastosuj reguły
w następującej kolejności zaznacz pola wyboru odpowiadające regułom,
które chcesz uruchamiać.
- Jeżeli chcesz zmienić kolejność reguł, w polu
Zastosuj reguły
w następującej kolejności kliknij regułę, którą chcesz przenieść, a następnie
kliknij przycisk Przenieś w górę lub
Przenieś w dół.
- Kliknij przycisk
Uruchom teraz.
- Włączanie lub wyłączanie reguł
- Na karcie
Reguły w oknie
Zastosuj reguły
w następującej kolejności zaznacz lub wyczyść pole wyboru obok
reguły.
Analiza użycia
Przy próbie wyświetlenia strony Raport użycia witryny pojawia się komunikat „brak danych”.
Funkcja rejestrowania i przetwarzania danych użycia musi być włączona, a użytkownicy muszą wcześniej odwiedzić stronę w witrynie, aby na stronie
Raport użycia witryny mogły pojawić się jakiekolwiek dane. Jeżeli pojawi się komunikat o błędzie „Brak dostępnych danych o użyciu dla tej witryny sieci Web”, należy sprawdzić, czy w programie Windows SharePoint Services została włączona funkcja rejestrowania i przetwarzania danych użycia. Także jeśli witryna jest nowa (utworzona dzisiaj) lub nie była wcześniej używana, nie będą wyświetlane żadne dane, dopóki nie zostaną zarejestrowanie dane używania (zazwyczaj w ciągu 24 godzin). Co więcej, jeśli w witrynie przez ostatnie 31 dni nie były wykonywane żadne czynności, pojawi się komunikat „brak danych”.
Aby uzyskać więcej informacji dotyczących włączania funkcji analizy używania, zobacz
Określanie ustawień analizy użycia.
Alerty i zaproszenia
Nie mogę utworzyć alertów powiadamiających i zmianach w zawartości sieci Web.
- Funkcja Alerty jest niedostępna: Aby można było korzystać z tej funkcji, administrator serwera musi ją najpierw włączyć. Zobacz Konfigurowanie alertów dla serwera wirtualnego.
- Usługa Czasomierz programu Windows SharePoint Services może być wyłączona. Administrator serwera musi włączyć tę funkcję, aby działała funkcja Alerty. Zobacz Planowanie zadań czasowych
- Grupa witryn, do której należysz, może nie mieć uprawnień do tworzenia alertów. Aby uzyskać informacje na ten temat, skontaktuj się z administratorem serwera.
Alerty są wysyłane na nieprawidłowy adres e-mail
- Czy zdefiniowano prawidłowy adres e-mail w chwili otrzymania zaproszenia do witryny? Może być konieczna aktualizacja informacji o koncie. Zobacz Modyfikowanie informacji o koncie użytkownika
- Czy alerty są wysyłane na konto pocztowe, którego używasz do obsługi wiadomości błyskawicznych? Adres e-mail zdefiniowany przy włączaniu integracji wiadomości błyskawicznych jest używany także na potrzeby alertów. Zobacz Konfigurowanie informacji o obecności online
Użytkownik został usunięty z witryny, ale nadal otrzymuje alerty.
Usuwając użytkownika z witryny sieci Web, grupy witryn lub grupy międzylokacyjnej po utworzeniu przez niego alertów, należy ręcznie usunąć wszystkie alerty utworzone przez tego użytkownika. Dotyczy to także wszystkich list i bibliotek, w których można zmieniać ustawienia zabezpieczeń w celu ograniczenia dostępu. Jeżeli użytkownik utworzył alerty dla danej listy lub biblioteki, będzie nadal je otrzymywać po zmianie ustawień zabezpieczeń. Aby uzyskać informacje dotyczące usuwania alertów, zobacz
Usuwanie alertu.
Instalacja i konfiguracja
Nie można rozszerzyć serwera wirtualnego po zainstalowaniu programu Windows SharePoint Services.
- Sprawdź, czy stosowany jest system plików FAT zamiast NTFS.
Po zainstalowaniu programu Windows SharePoint Services na dysku sformatowanym zgodnie z systemem plików FAT nie można rozszerzyć domyślnego serwera wirtualnego. Na platformie Microsoft Windows funkcje zabezpieczeń programu Windows SharePoint Services wymagają systemu plików NTFS. System Windows NT zawiera narzędzie Convert.exe, którego można użyć do konwersji istniejącego woluminu zawierającego tabelę alokacji plików (FAT) na wolumen zgodny z systemem NTFS — bez utraty danych.
- Upewnij się, że serwer wirtualny istnieje w usłudze IIS.
Przed rozszerzeniem nowego serwera wirtualnego za pomocą programu Windows SharePoint Services, należy utworzyć serwer wirtualny za pomocą Menedżera usług internetowych w systemie Microsoft Windows Server 2003 lub nowszym.
Wyszukiwanie
Nie mogę włączyć funkcji wyszukiwania serwera.
- Czy na serwerze działa oprogramowanie do wyszukiwania serwera zgodne z programem Windows SharePoint Services, np. Microsoft SQL Server 2000 lub nowszy? Domyślnie program Windows SharePoint Services instaluje bazę danych Microsoft SQL Server Desktop Engine (Windows) (WMSDE). Jednak aby włączyć funkcję wyszukiwania, baza danych serwera typu back-end musi korzystać z programu Microsoft SQL Server 2000 lub innego serwera wyszukiwania zgodnego z programem Windows SharePoint Services.
- Czy serwer jest częścią klastra? Jeżeli na żadnym serwerze w klastrze nie działa oprogramowanie do wyszukiwania serwera zgodne z programem Windows SharePoint Services, np. program Microsoft SQL Server 2000 lub nowszy, formanty wyszukiwania mogą nie być wyświetlane. Aby rozwiązać ten problem, sprawdź, czy na wszystkich serwerach w klastrze działa oprogramowanie do wyszukiwania serwera zgodne z programem Windows SharePoint Services.
Nie mogę znaleźć wyszukiwanych elementów.
- Czy szukasz pliku innego typu niż .doc, .xls, .ppt, .txt lub .htm? W wynikach wyszukiwania pełnokontekstowego nie są uwzględniane inne typy plików poza plikami .doc, .xls, .ppt, .txt i .htm. Można zainstalować filtry niestandardowe, dzięki którym będzie możliwe wyszukiwanie wyszukiwanie plików innych typów. Aby uzyskać więcej informacji na temat dodawania filtrów do wyszukiwania pełnokontekstowego w bazie danych programu SQL Server, zapoznaj się z dokumentacją programu SQL Server 2000.
- Czy w kwerendzie wyszukiwania znajduje się gwiazdka? Nie można używać znaku gwiazdki (*).
Czy została użyta funkcja logiczna, taka jak AND lub OR? Aparat wyszukiwania nie obsługuje funkcji logicznych.
Czy informacje, których szukasz, znajdują się w załączniku listy? Załączniki do elementów list nie są pokazywane w wynikach wyszukiwania.
- Czy informacje są przechowywane w kolumnie, która nie jest częścią bieżącego widoku? Nie można wyszukiwać informacji w kolumnach, które nie są uwzględniane w bieżącym widoku.
- Operacja wyszukiwania nie zwraca informacji zawartych we właściwościach list czy bibliotek, takich jak pola opisu.
Czy wystąpił problem z serwerem wyszukiwania? Być może na serwerze wyszukiwania wystąpił błąd wewnętrzny. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z administratorem serwera.
©2003 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.